March 31, 2010

Eh? Baruu!

Eh..baru seminggu tak update blog dah ada new features! (atau saya yang tak perasan..haha!)

[Click to enlarge image]

Dulu sebelum makhluk ni wujud..setiap kali nak tukar layout..mesti saya akan cari layout yang leh letak pages/menu tapi lepas tu baru saya realize yang blogger susah nak wat page. Macam-macam coding saya try tapi suma tak jadi atau tak fit dengan layout yang saya pilih..akhirnya saya buat suma page saya..huhu..

Tak sangka sekarang blogger smakin update. Thumbs up! ;)

Ni dah makin canggih ni..jangan satu masa nanti Blogger pun jadi berbayar macam Wordpress. Nak edit layout dah tak boleh..huhu.. =(

Tapi ni walaupun dah ada new features..saya masih blur apa nak buat dengan dia..haha. So biar je la dulu..tak idea lagi nak letak apa kat page =P


2 comments:

f a i z a h 's said...

tuhla...xtau nk wat cam mane dgn pages2 yg blogger buat tuh...sbb template yg diguna ni da mmg ada menu2 da... :)

Amanda said...

page awk sgt comel! lagi2 yg logo kartun sepasang tu..suka sgt! tp dy mlas nak beli..hihi..

Related Posts with Thumbnails