December 17, 2010

Fesyen

Sebab dah jadi isteri ni saya ada fikir beberapa possibiliti mengenai fesyen. Saya mungkin kena tukar fesyen skit ikut kesesuaian environment para isteri kawan2 husband OR saya boleh kekalkan fesyen zaman remaja saya OR saya tukar just mengikut status saya sbg isteri dia.

Saja survey beberapa blog..

Semasa proses pembacaan tu..saya jumpa gambar2 ni. Hehe. Just for sharing. ;)

Credit to: Bujang Susah

Fesyen macam ni biasa gak nampak. Lepas kahwin ni saya mmg trfikir utk pakai lebih banyak baju ala2 dress daripada t-Shirt. Tapi mungkin takda la kot nak pakai legging ni. Just jeans je kot.


Tapi yang macam ni...huhu...tidak la sama skali... =(

Credit to: Bujang Susah
Mungkin dia ingt dia pakai sluar tight warna kulit tak nampak sangat, tapi bila basah smpai nampak camtu..ish..serupa tak pakai apa2 kot...huk huk..

Kata ustaz, lepas kahwin, dosa kita suami tanggung..kalau blh tak nak la dia tanggung banyak2 kan..sian dia. Jadi mana yang kita leh jaga, kita cubala jaga..btul tak? =)


2 comments:

miza said...

what the hell is she thinking?

aku tgk gambo tu pun malu. huhuhu.

And this is coming frm a pervert girl jugak ni. LOL

Amanda Eltiqaz said...

aiihh.. tu aa. takyah la pkai tudung tu kan.

Related Posts with Thumbnails