April 29, 2011

Tertekan

Tertekan la...

Semalam tengah pening2..dapat bad news lagi..sampai dah fobia dah klau kena panggil dengan bos..asyik dapat berita tak menggembirakan.. Tapi takpa..masih berharap sebenarnya untuk terima berita gembira seperti, "Dyana, permohonan awak diluluskan!" Hehehe..

Makin dalam orang tengah berusaha nak duduk dekat dengan hubby..hubby pulak dapat projek ke Teluk Ramunia bulan 7..lagi lambat saya berhenti, makin tak dapat tinggal dengan hubby.. ='(

Saya ada 2 bulan je untuk dapat dekat dengan dia..nnt hubby dah ke Teluk Ramunia saya jauh balik..tp sini pulak tak nak lepaskan cuti saya.. Nak berhenti terus nnt kena bayar balik pulak.. Isk isk isk...

Pleaseeeeeeeeeeee.........I just want to have some time with him.. Just this one time..nnt saya dah sihat skit..saya tak kisah dah orang nak bagi saya kerja bertimbun ke...

Tolongla ya Allah.. Berapa lama lagi saya kena bertahan..dah 8 tahun dah kami jauh...lepas kahwin pun jauh..saya sangat berharap time pregnant dia ada dekat dengan saya..

Mood: semakin menurun..sedang makan McD Fillet-O-Fish utk mengurangkan stress..nyam2..

2 comments:

Nina Aman said...

awk, 1 soalan, teluk ramunia di manakah?
ala...sedihnye dia....sabar tau..be strong!

Amanda Eltiqaz said...

waaa...bkn ko sorang tak tau teluk ramunia kat mana..

jgn risau man, klau ko tanya aku, aku akan kata, jauh di hujung dunia.. :P

Related Posts with Thumbnails