May 27, 2010

My Jewelry Shop ;)

Last week saya ke KL untuk hadir majlis kahwin sedara saya. Majlis tu hari sabtu. Selesai majlis tu kami pulang ke Klang untuk bermalam di rumah pakcik.

Tapi sebelum pulang ke rumah sempat jugak la kami singgah BEBERAPA (biasala kan perempuan.. =P) shopping mall konon2 untuk usha baju nikah dan baju after sanding at the same time tambah keperluan majlis tunang cousin tu skali. (yelah...klau tak mesti ayah n pakcik tak nak ikut kami ke sana =P) Actually bila keluar mall tu tak beli apa2 pun..hehe..jalan je lebih..

Kami masuk je entrance plaza apa ntah kat Klang tu..then first kedai yang kami jumpa adalah...tadaaaaa....!




Welcome~
Kedai saya sendiri =D!

Memang sblm ni saya really wish dapat jumpa satu kedai/barang/jenama yang namanya betul2 sama dengan nama saya, Bkn 'Dyna' bukan 'Diana' bukan 'Diyana' dan bukan juga 'Diy' <-- jeles dengan cik amanina sbb nama dia bersepah-sepah orang guna untuk barang branded: especially - 'Nina' =P

Akhirnya ketemu~
Berangan nak beli emas kat kedai ni..tapi..tapi..tapi...boleh ke ek? (pusing2 jaring sambil jeling2 kat tunang ) (^_^) ♥


7 comments:

Nina Aman said...

ehem..ehem...tersedak2 i...rupenya ade orang sebut name NINA eh...hehe..tapi kagumla..sebab baru jumpe brand Dyana..wahhh..jewelleries lak tu..jeles sungguh! =p

Amanda Eltiqaz said...

aman tukar blog baru ek? hehe. cepat je dia baca update org.hehe

Nina Aman said...

iye dy..wat blog ni bagus..another way to express ourselves..kalo geram,leh tulis,sedih pun same..
hehe..tryla visit ladolcenina.blogspot.com.

joyahlisa said...

laa..
ingatkan miss btol2 bkk kedai emas..
huhu ~
;)

miza said...

nama aku jugaaaak yang tak komersial. tak pernah aku tgk ada kedai hamizah.

eh jap. ada.

kedai cermin mata.

tapi itu macam menyindir aku je...

Amanda Eltiqaz said...

nina:
mmg pun..tu la niat asal aku. tp better jgn bgtau ofismate. kau nak lepas geram pn..takleh :P


cik joyah:
haha. ala sian..mengharap yee..doakan sy jd jutawan nnt sy buka kedai emas btul2 :D

Amanda Eltiqaz said...

miza:
kedai cermin mata? kat mana kedai tu? tu tak glemer miza~ (jeles tak?) la la la~

Related Posts with Thumbnails