March 22, 2011

Mari Masuk Kolej~

Esok adalah hari yang dinanti-nantikan oleh semua pelajar SPM 2010. Jeng jeng jeng~~

Maka secara rasminya..semua lecturer kolej saya 'dijemput' untuk hadir ke sekolah2 dan menawarkan program lepasan SPM kepada anak2 setahun jagung itu. Dengan harapan tiada seorang pun dari mereka akan ketinggalan utk mendapatkan ilmu pada peringkat pengajian tinggi..

Mana tau ada result yang tak cukup syarat utk memasuki universiti mengikut course yang diminati. Mana tau kita ada sumthing yang diorng mahu, kan. Kadang2 ada juga parents yang tak nak anak diorng pergi jauh2, nak duk dekat batu pahat je, dan satu-satunya kolej terbaik yang batu pahat boleh offer adalah KPTM (selepas UTHM la kan..hehe) walaupun anak diorng bagus2.

So apa yang ditunggu lagi? Marilah ke KPTM! =D

Pelajar kolej kami juga boleh mendapat bantuan pinjaman bersyarat dari MARA selain mendapat jaminan melanjutkan pelajaran ke peringkat degree kemana-mana universiti yang dikenali seperti UiTM, UniKL, UTM, UTP atau ke luar negara (tajaan MARA)

Esk saya akan ke 2 sekolah, Simpang Renggam dan Kluang. Hope diorng semua mendapat result yang baik dan berminat untuk masuk ke kolej kami. ^^

So..see me there my future students! Smoga semua mendapat keputusan yang cemerlang dan dapat hadiah yang best dr parents.hehehe.


1 comment:

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

jangan masuk KPTM batu pahat... bangunan die xlawa.. hahaha.. hostel die pon hancus :)

Related Posts with Thumbnails