February 7, 2010

Wedding Aqeen

Sabtu lepas (6 Feb 2010) rakan2 sek men tigs termasuk saya sekali lg reunion di umah Aqeen pada hari perkahwinnannya. Last wedding yang saya ikut sama + reunion ramai2 adalah wedding chep (Sharifah Nur: pengacara Nasi Lemak Kopi 'O TV9).

Chep & Me

Walaupun majlis Aqeen agak simple, tapi kemeriahan bersama kawan mmg seronok!

Pg2 lagi saya dh bersiap sbb plan dengan member nak dtg awal utk majlis nikah nya pukul 10am. Tp terlewat jugak, saya dari umah pukul 10am, then smpai bandar 20min lepas tu. Singgah kat Hyundai Service Center (sempat lagi hntr service keta..hehe =P) Then Aman amik saya kat service center tu.

Next,ktorng rushing ke kedai kek untuk amikkan kek Aqeen di Kedai Noys berderet dengan Celcom Center, Bukit Pasir. Kek 3 tingkat, klau tak silap kek yang plg bawah tu adalah jugak dalam 3 or 4 kilo kot! Tiba nya rumah Aqeen, dia dah siap nikah dah..hihu...

Tahniah Hamim & Aqeen!

Pastu sempat saya dan Aman escape kejap untuk beli hadiah.hehe. Kami beli yang besaaaar punya! Dan sempat jugak saya singgah beberapa kedai utk tgk2 brg2 preparation majlis saya akhir bln ni ^^

Pada pagi tu jugak, dalam rancangan Nasi Lemak Kopi 'O, Sharifah Nur turut mengucapkan 'Selamat Pengantin Baru' untuk Aqeen kerana dia tak dapat hadir pada majlis ni. Sweet~

Nasi Lemak Kopi O, TV9




No comments:

Related Posts with Thumbnails