July 25, 2010

You're My Inspiration

It's an award again. hehe. Thanks nina! =D



Saya tak tahu kenapa cuma ada 17 soalan sahaja? kenapa tak 15? atau 20? musykil..sbb 17 macam tak seimbang..tak? ke cmna?

Apapun, let's see what the questions are... ;)

1. Apakah yang anda akan buat bila anda tahu kawan anda tikam belakang anda?
♥ Ntah..suatu hari nnt dia akan kena balik. Biar je.

2. 6 orang dihati anda?
♥ Ibu | Bapa | Tunang | Adik2 saya je dah 4...huhu

3. Anda rasa anda comel?
♥ Dia je kot kata saya comel.. =P

4. Single or taken?
♥ single but taken ^^

5. Blog yang anda suka?
♥ Banyak!

6. Adakah bilik anda kemas setiap hari?
♥ Idakla mcm dlm majalah Anjung Seri

7. Lagu terakhir yang anda dengar?
♥ Alif Satar - Cukup Indah

8. Last text message?
♥ Dari dia =)

9. Last phone call?
♥ Dari dia ;)

10. Hari terakhir anda menangis?
♥ Oh..perlukah beritahu?

11. Senaraikan LIMA warna kegemaran anda?
♥ Purple, violet, biru, maroon, pink

12. Orang yang terakhir anda ber YM?
♥ Dia jugak..ades..

13. Game yang paling anda suka?
♥ The Sim

14. Adakah anda peminat MCR?
♥ My Chemical Romance? tak kot..

15. Apa perasaan anda jawab tag ni?
♥ Apa kaitan dengan award inspiration tu ek?

16. Anda rasa tag ni best?
♥ Tag..cm biasa =)

17. Tag 10 rakan anda..
♥ 10 eh? 5 blh? (tawar menawar lak.. =P)

This award goes to my blogger friends that currently inspire my post =D
I hope u can accept this ^^ but it's up to if you want to do the tag or not (saya tau ia leceh tapi jadilah kan di kala bosan =P)

Raptorarena: he will always be my inspiration and guidance.

Fndrocka : sbb rajin comment post saya baru2 ni. 2nd top commentator utk blog saya yg tak seberapa ni..hehe. thank u~

Dunia Alin : i respect sama ini kakak a.k.a superwoman. Good Luck and all the best kak alin! =D

Miza: always be my best friends. walaupun skrg kau jarang keep in touch dgn aku. sibuk dgn husband dia. beli streamyx la cepat~ =P

Zulfadli: thanks sebab support saya dalam geng blogger (^_^)

Fath: my ex-schoolmate from mrsm. walaupun blog dia agak baru tapi saya suka sangat baca post2 dia yang menarik! Keep it up fath~

Saifulislam: cara dia kupas isu sangat islamiah tetapi menarik =)

Azlina: her lovely handmade greeting card always make me say, "Wow!" cuma belum sampai waktu untuk saya tempah lagi. i've received one of her card for winning her May 2010 Giveaway. love it so much ^^

Blabberina: my senior kat utp. baru jumpa gak. i like her post sbb banyak interesting issues yg saya tak tau psal blogging baru tau kat situ. =D

Inspirational Poems : all about inspirational poems, quotes dan pantun jugak. suka blog ini jugak =D



6 comments:

fndrocka said...

Gilerlah..tak perasan lak aku ni kedua top komentator..betul ke ni.keh3.ok..kalau takde idea nak update blog aku layn benda nj..hold dulu.huu

fndrocka said...

Thank you..

Yey dah jd top komentator

Amanda Eltiqaz said...

hehe. terima kasih yek!

Atika Ramlan said...

tq..ada masa kita buat ye... =)

Azli Razali said...

saja jalan sini nuffnang

Amanda Eltiqaz said...

Blabberina:
Ok dear~ thank u! =D


Azli:
terima kasih~ jasamu dikenang ^^

Related Posts with Thumbnails