August 10, 2010

Ramadhan Tiba Lagi



Saya sangat suka Ramadhan tahun ini sebab ini mungkin jadi puasa terakhir saya as single. 
Sangat suka~~! ^^

Dengan itu, saya ingin mengucapkan Salam Ramadhan kepada semua~ 
Semoga Ramadhan kali ni lebih baik dari tahun sebelum2 nya. 
Semoga kita sekeluarga lebih diberkati dan dirahmati. 
Aminnnn...

Malam ni bersahur, dan esok bercuti!! =D

Doa Berbuka Puasa

Niat Berpuasa Sebulan

Niat Berpuasa Harian



13 comments:

velasrizal said...

doa ni wajib hafal kan..

Jemputan Berbuka Puasa Bersama Nuffnang !

mimiekucayang said...

dah nak kawen ke? selamat berpuasa... ;)

zyezah said...

salam dy! salam ramadhan dgn status single terakhir insyaALLAH :)

Amanda Eltiqaz said...

velasrizal:
tak hafal pn takpa..yg penting niat ;)

Amanda Eltiqaz said...

mimie: insyallah.. terima kasih! ^^

Amanda Eltiqaz said...

zyezah: hehe. jijah, jom gi param! =D

Wandi said...

selamat berpuasa gak.. hihi... puasa solo yg terakhir.. thn depan berdua laks.... hehehe

Amanda Eltiqaz said...

Wandi:tu la..seronok. hehe

: bluedianthus : said...

Selamat berpuasa ye..:)

nizam aziz said...

selamat berpuasa miss :)

Amanda Eltiqaz said...

bluedianthus:utk awk jugak~ smoga kita semua mendapat keberkatan ^^


nizam: hehe. selamat balik kampung~

miza said...

ini first ramadhan (and shawal, insyaAllah) sebagai isteri. weee~

and first time bangun sahur utk masak, first time masak utk berbuka... aku sungguh tak sangka aku boleh buat sedemikian padahal masa anak dara aku sgt pemalas sahur sbb aku mls bgn pagi! haha

Amanda Eltiqaz said...

tahniah2~ mak aku pn dh takut2kan aku.. "haa..cmna along nk masak sahur utk azam nnt? kena praktis dr sekarang ni.."

aku yang...huhu..sekrang tak nak. tunggu ada husband nnt. =P

Related Posts with Thumbnails