October 16, 2009

Cu..syaratnya ialah...

Since semalam org terpaksa hidup menumpang di rumah atuk. Dan ia akan berlarutan selama 3 hari. Nasib baik atuk nak terima kehadiran cucu dia ni, tp dengan bersyarat. Takpa2. Saya terima syarat atuk tu asalkan aku nak tumpangkan saya yang telah ditingkal ibu bapa...isk..isk..


Semalam petang, ibu pesan supaya jaga diri sebab dia nak ke kl. Hehe. Bkn apa la..mereka nak pergi ke Konvokesyen adik sy yg ketiga di UiTM Shah Alam. Pengikut setia parents - adik bungsu sy. (terpaksa ikut sbb sy malas nk jaga dia kt sini,dan dia pun tak nak melahu kat umah atuk yang xda internet.hihi) Takleh idup kunun tanpa internet...dulu saya takda internet, bernyawa je smpai skrg - budak2 kecik skrg mmg.


Dan syarat utama untuk membolehkan saya hidup menumpang umah atuk tu tanpa apa2 bayaran makan dan minum adalah...cari uban dia selama 1 jam..SETIAP hari..SETIAP hari okayyyy.....



Walaupun kepakaran itu tak seharusnya di sia2 kan..tp saya agak kecewa sbb setiap kali atuk suh cari uban time cerita kegemaran: The Nanny (ptg2 tuu), CSI malam2 nya..ades...


Apapun, can't wait for tomorrow..headed to KL with him. Yii~~

No comments:

Related Posts with Thumbnails