February 3, 2010

Febuary Sayang~

Sempena Valentines ni..ramai sure ramai couples yang tak sabar2 nak celebrate.

Sweet~ ^^


Tapii..bukan sebab Valentine tu, tapi mungkin ia merupakan tarikh2 special buat sesetengah orang ;) For this year,mungkin lebih ramai yang akan celebrate 14 Feb sebab ia adalah Chinese New Year dan holiday~!

Saya tak kisah Chinese New Year tu tapi yang saya kisah adalah price-cut in every shop dan its HOLIDAY! Apa lagi, time ni la nak amik kesempatan beli barang keperluan rumah dengan harga rendah dan handbag dan baju dan kasut dan...er..okay cukup.. ^^

Selain tu mungkin jugak ada sesetengah couple akan amik kesempatan tarikh tu yang kebetulan holiday utk buat majlis. Contohnya pakcik saya yang bakal berkahwin buat kali kedua pada tarikh itu setelah kematian isteri 4 tahun yang lalu. Harapan smoga isteri baru akan dapat menjaga suma makan minum dan kperluan diri memandangkan anak2 semakin membesar dan tinggal jauh. Tahniah untuk pakcik~ =)

Untuk Aqeen, tahniah utk majlis perkahwinan awk 6hb Feb nnt. Pinkies' on the way~~ ^^

Pasangan lain macam mana? Senang kata, bulan 2 kali ni insyallah bakal memberi banyak kebahagiaan buat ramai pasangan yang saya kenal. Tahniah jugak buat suma yang ada majlis2 len ;)

3 comments:

Hanis Harun said...

sama2...
eh eh...apsal neh?huhu

Amanda Eltiqaz said...

sama2? haha. smoga berkekalan~ ^^

YaQeen Ahmad said...

Salam, terima kasih banyak-banyak sudi memeriahkan majlisku.. Anyway, kad undangan perkahwinan kami adalah yang kedua dari kiri. (^_^)

Related Posts with Thumbnails