July 14, 2009

Knapa bukan 30?

Di'TAG' oleh En Hakeem

Ini ada minggu yg letih..can't imagine how will it be during fasting month =((

Ntah knapa rasa mcm soalan2 ni dicipta sndri oleh Hakeem. huhu.

1) Bekas kekasih saya
>> tak pernah ada bekas kekasih. dulu kini selamanya dia En Raptor.

2) Saya sedang mendengar
>> suara org bergaduh kt tv (ayah tgh tgk wrestling)

3) Mungkin saya patut
>> tidur skrg...sbb kelopak mata hampir 'jatuh' =/

4) Saya suka
>> harry potter dan siti nurhaliza

5) Sahabat-sahabat saya
>> adalah sahabat suka dan duka..

6) Saya tak faham
>> bahasa jawa. huhu.

7) Saya kehilangan
>> zaman budak u yg sy inginkan..

8) Ramai yang berkata
>> sy dan si dia cm adik beradik.. =P

9) Cinta itu adalah
>> sabar + percaya

10) Di suatu tempat, seseorang sedang
>> demam.. (si dia)

11) Saya akan cuba
>> beri yg trbaik utk parents dan dia.

12) Perkataan SELAMANYA membawa maksud
>> hingga ke syurga

13) Telefon bimbit saya
>> adalah device yg dibeli khas utk Projek Akhir Tahun. Seb baik dpt A ^^(4 thn dh ek..)

14) Bila saya terjaga
>> sy mesti tgk hp,tgk ada msg dr si dia ke tak. (dh jd habit.huhu)

15) Saya paling meluat
>> driver yg tak bg signal masa belok. rasa nk hon smpi satu dunia dgr.

16) Pesta/parti adalah
>> seronok.=P tp bkn parti tupperware okay...

17) Haiwan yang paling comel pernah saya temui
>> puppy jumpa kt tepi jalan satu ketika dulu. rasa nk bela =p

18) Peringkat umur yang paling menyeronokkan saya ialah
>> bila kawin nnt. =P

19) Hari ini
>> sy puasa

20) Malam ini saya akan
>> tidur awl..sgt ngantuk...

21) Esok pula saya akan
>> wat meeting ko-q dgn student semester 4

22) Saya betul-betul inginkan
>> En Raptor.....

23) Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini
>> sy rasa rmbut mkin panjang, tp mata makin kecik. knapa ek?

24) Pusat membeli-belah atau arked permainan
>> sy suka gi arked permainan dlm pusat membeli belah.

25) Makanan Barat atau Jepun?
>> Barat(KFC n McD sgt sedap!) Mknn jepun tak masak.

26) Bilik yang terang atau gelap?
>> Gelap. Sgt tenang dan trsembunyi.

27) Makanan segera adalah
>> jajan yg sungguh enak

28) Ayat terakhir yang anda telah katakan pada seseorang
>> "i love u too.."

29) Siapa yang anda ingin tag:
>> nad tunang gajah
>> miza yg suka membebel

7 comments:

H.A.K.E.E.M said...

x baik tau kate saye yg memandai wat soalan tag ni....saye pown kene tagged ngan org gak...huhuhu

Amanda Eltiqaz said...

hehe.tu perasaan sy je.sbb sy penah buat tag sndri then tag kwn bla bosan.haha~

miza said...

aku dh buat dh questionnaire ni. tapi kt friendster la tapi. bukan kt blog frienster tapi kt buletin frienster.

Klu ada lagi kt buletin tu, aku kopi pes jela.

hahaha

arie81 said...

sampah semata-mata...sumber berita pagi dari kg bintang.

Amanda Eltiqaz said...

miza: kira aku lmbt aa ni..haha. tagging2 ni sy kureng sket. =P

arie81: en arie, kmpung bintang tu mmg byk sampah.. tp mana kambing2 nya?? =D

Mohd Erwandi Marwan said...

biasalah arie tu, bukan stakat kambing binatang bernama b*bi pun ader melintas....

zhu baik said...

owh..kena tag.. baek cik dy... skrg juga sy buat! :P

Related Posts with Thumbnails