January 25, 2010

Saya Menang! Saya Menang!!

Ingat tak sy msuk contest ni: Contest Lekat & Menang anjuran azizwan.com

Dannnn the result is....

Saya menang!!! yeay~~

Haha..actually bukan dpt first winner pun. Tp dpt jadi pemenang sampingan pun jd la kan ;)
Walaupun agak lambat tgk result..tapi agak berdebar la jugak kan. First time masuk contest tetiba kuar nama. Sangat seronok ookaaaaayyyy~~!!

Gembira sakan kan! Hahahahahahaha

First of all thanks to cik misznierah.blogspot.com sbb perkenalkan contest ni (secara indirectly sbb saya baca blog awak.hihi)

Second, thanks to en azizwan.com sbb anjur contest ni. Kalau nak ikutkan sebenanrnya pemenang dia adalah cik farra8978, tapi oleh kerana kebaikan hati en azizwan, dia telah memunculkan lagi 2 keping nama..dan walaaa~ my name on it! ^^


Best tak? best tak? ;P


So cik farra dapat topup RM50 dan saya dapat topup RM10. Hehe. Walaupun saya actually bukanla pengguna topup (saya guna post-paid since 2007..huhu) tapi..nanti la saya cuba fikirkan apa nak buat dengan topup tu..buat cungkil pintu masa ilang kunci pun okay gak =P

Just perasaan dapat hadiah tu sangat seronok sbnrnya. yii~ ^^
Miza, jgn jeles! =P

(ptutla si dia bagi hadiah keychain daun kering yg dah leminet tu org dh seronok..haaih..senang btul nak puaskan hati saya ni.. =( )


No comments:

Related Posts with Thumbnails