December 26, 2009

PMR Day~

Akhirnya hari yang ditunggu2 tiba juaa~

PMR Day! ^^

Walaupun agak lambat nak diceritakan tapi kegembiraan kami satu family tak tergambar rasanya. Maka 24hb Dis merupakan tarikh adik bungsu bucuk saya tu dapat result PMR dia =D


Sementara tunggu nama diumumkan

Tahun ni saya yang temankan adik amik result. Tak macam tahun saya dulu2 yang terus amik result dari cikgu. Tapi kali ni TIGS umumkan semua pelajar straight A's atas pentas macam terima sijil (eh..mmg sijil pun kan ek..hm..ntah la) Saya lak yang lebih2 excited, tgk dia..relax jek.. (buat muka cuak pun ada.heh)

Nama demi nama, kami tunggu dengan penuh debaran..

Saya: Okeh..ready ika..
Ika: Ish along nih..nak ready apanya? (buat muka tension)
Saya: Eh..ready amik sijil tu la.haha~
Ika: Eii..bkn nya tau lg dapat ke tak. (smbil silang tangan..)
Saya: Yakin aa skit..uweekk.. =P (saja nak bagi dia gelabah..hahaha)


Tak lama lepas tu..


"Nur Atikah Lehaannnnn...eh Lehammm" (ades..boleh lak tersalah..)
"Yeaaaaayyyyy...tahniah ikaaaaahhh!!" suara kawan2 dia..



Eh..kau dapat berapa? Kau lak?


Eh..sama la kita..kami dapat straight A's gak!!!


Saya hanya mampu tersenyum tengok dia yang kunun2 nak cover nangis. Haha.. Well she deserves it. Nak kata dia asik relax sahaja takda main game, selalu je tgk dia main game, dan nak kata dia study sepanjang masa pun tidak. Tapi saya tau dia dah manage masa dia sehabis baik. =) (okayyy...now i have to be ready for her long wish list for the present..hahaha!)


Congrats Ikah!

Maka dengan ini, lengkapla 5 orang anak Leham dapat 8A PMR =) Aminnn... Berbalas juga rasanya penat lelah membesarkan kami adik beradik. Macih maaakk and ayahhh!

1 comment:

Cahaya Yang Riang Gembira said...

Ouh.. Tahniah2 wat ikah.. Ku pule, ku sorang anak sulung jek yg sempat gapai 8A.. 2 lagi adik2 pompuan kat bawah tak dpat.. Hmmmm.. Harap2 lagi dua yg di bawah dpat wat yg terbaik.. Congratz again to ur sis.. ;)

Related Posts with Thumbnails