June 8, 2011

5 Blog Paling Kerap Dilawati

Salam semua~

Kali ni saya nak buat topik mengenai blog yang paling kerap saya lawati. Actually entry ni untuk beri kerjasama pada misi khas En Denaihati untuk menyenaraikan 5 Blog Yang Paling Kerap Dilawati.



So I think, why not? Macam best je..! Walaupun biasanya setiap kali saya akan buka LEBIH daripada 5 blog, tapi kita ikut statistic la yek, mengikut perkiraan algebra dan statistic saya, berikut adalah 5 blog yang selaaaaalu saya lawati dan saya akan buka dulu before buka yang lain.. Dah macam stalker pun ada..haha~ Walaupun diorng ni tak femes mana, tapi suka baca blog diorng ^_^

1. Azam Hassan - http://raptorarena.wordpress.com

- Banyak latest info mengenai isu semasa, suka baca personal view dia ^^


2. Miao & PafuWafu - http://www.akiraceo.com

My favorite comic blog! Setiap update dia mesti kena baca. =D


3. Miza - http://sugar-and-lime.blogspot.com

Best frien dari UTP yang suka merepek..hehe


4. Nina Aman - http://ladolcenina.blogspot.com

Best friend from high school! Love her cute opinion about life ^^


5. Aidid Muaddib - http://aididmuaddib.blogspot.com

Blog anti MLM - bkn cakap sebarangan tapi full of facts okaayy..good info!


Er...En denaihati, saya mau tambah lagi bolehkah? hehe. Selain blog2 di atas ada beberapa blog juga yang saya selalu baca, tapi baca je la..jarang bagi komen..macam baca suratkhabar online ^_^

  • radiusite - blog jual tudung, sure rmai tau kan..mmg suka tgk update terbaru tudung2 dia =D
  • denaihati -blog yang banyak info mengenai dunia blogging and update terbaru kwn2 blog lain.
  • dunia alin - mmg dunia kak alin la kan. lecturer english yg sempoi~ ^^
  • nadxoxo - blog kwn uni dr dia single, smpai kawen, smpai dia dpt baby dan skrg mula buat blogshop   mengenai barangan baby. go nad go!!
  • cotetanperantau - blog budak perantau dari london. =P

Selain daripada senarai di atas, biasanya saya akan ushar based on update, klau ada new post, baru la saya buka blog dia. =) Okay, selain tu En denaihati jugak cakap:

"Di dalam entri tersebut sila senaraikan juga 10 teman blogger anda yang juga anda ingin mereka ikut serta dalam projek ini."

** Saya bagi warna hijau sbb dia suka warna hijau.hihi.


Jadi dengan riang rianya saya menjemput semua kawan-kawan blogger untuk turut serta projek ni, tapi yang 10 orang di bawah ni wajib buat..hehe.



♥   Bebelan Una   ♥   Nina Aman   ♥   Kak Nik   ♥   Landax   ♥   Nadxoxo   ♥   
♥   ElizSue   ♥   Nadia   ♥   Faizah   ♥   Dunia Alin   ♥   Gadiest   ♥



Enjoy blogging~ ♥

6 comments:

Anonymous said...

satu lagi sepatutnya..

Le Grove..

blog paling memenuhi jiwa..! hehehe..

Amanda Eltiqaz said...

wah..blog bebola ikan tu. Cuma belum menjiwai sepenuhnya lagi..hehehehe

gadiest ❤ said...

hehehe..baik madamm.nnt sy buat =)
lambat2 sikit xpe kan..?? ^^

husna_atiqah said...

thanks kak tag saya.. ^_^

insyaAllah saya buat nanti..sekarang tengah bercuti..hehe

miza said...

ahaa.. i realized u didn't tag me. mesti ko dh pasrah sebab setiap kali ko tag aku, aku mls nk buat. gahaha...

Amanda Eltiqaz said...

una:
mesti buat tau~ ^^


miza:
haha. sebab aku nk pelbagaikan nama blogger dlm listing ni..baru rmai skit.. :P

Related Posts with Thumbnails