March 31, 2010

Tag: Diriku Dirimu =P

Sorry Rai..dy baru buka blog arini.haha. gila lama lost dari alam maya. =P

Ditag oleh Miss Rai (^_^)


1) Siapakah diri anda di rumah?
> kakak sulong. tapi bila adik2 yang lain semua takda, saya jadi anak bungsu kesayangan parents~ ^^



2) Siapakah diri anda di samping rakan rakan?
> depends siapa rakan saya tu kot..kalau dia jenis banyak cakap..saya jadi pendengar, kalau dia pendiam, saya jadi peramah, kalau dia matured, saya jadi kebudakan, kalau dia keanakan, saya jadi orang yang matured, tapi kalau dia gila-gila, saya pun jadi gila-gila, kalau dia budget cool, saya pun ala-ala cool gak,kalau dia jenis formal, saya pun leh jadi seorang yang formal gak.. =P



3) 5 benda yang anda idamkan tapi masih belum tercapai.
> laptop sendiri
> digital camera
> dinner atas kapal persiaran
> berenang
> kahwin =P



4) Siapakah nama pasangan anda?
Azam bin Hassan. Saya panggil dia 'ayang' =P



5) Ceritakan 5 perkara yang paling anda suka tentang pasangan anda.
> Kelakar
> His smell ^^
> Unpredictable. Jadi saya tak pernah bosan~ =D
> Protective
> Sweet dan romantik (in his unique way)~~


6) Bila tarikh anda couple?
> er..takda tarikh declare... [sila baca entry ni]



7) Apakah kenangan pahit anda bersama pasangan anda?
> bila ada orang ketiga



8) Lagu tema cinta anda?
> Er...takda jugak..every month akan ada lagu baru dia/saya tujukan untuk dia..



9) Apa perubahan yang ingin anda lihat dari pasangan anda?
> Perubahan? Hurm....er..mungkin tak nak comel sangat kot...nanti pegi kedai makan waiter asik tegur dia comey..bukan saya..haha!


10) Tag 10 rakan yang lain
> RaptorArena
> Miza
> Jijah
> Kak Nik
> Zhu
> Hanis
> Adeq

dan sesapa la yang nak buat. tapi tag link dy balik ya! TQ~ (^_^)

No comments:

Related Posts with Thumbnails