June 9, 2010

Award Lagi~ =D

Dalam kekeliruan memikirkan solution kenapa layout saya tak keluar ni..saya dapat 2 award. Termasuk ni dah jadi 3. Yeay~
Thanks dear! =D

Tapi award2 bkn dapat free je. Sebelum nak amik award yang diberi kena lak jawab soalan2 aneh. Tapi takpalah.. (mcm tol sblm duduk atas pelamin lak..hihi)


#1 - Daripada jannah



♥ Glam Golden Award ♥

Soalan-soalan:
kenapa anda suke blogging?
awal2 reason dulu sebab saya suka kumpul info2 menarik and nak share pada kawan-kawan. Sekarang bila dah ramai kawan-kawan dapat collect duit sambil tolong kawan collect duit dari Nuffnang ^^

adakah anda bahagia dengan kehidupan anda sekarang..?
bahagia je =)

apakah impian anda 5 tahun akan datang?
saya nak career yang lebih baik yang boleh memberi saya lebih ruang untuk improve diri sendiri dan contribute pada company tu sendiri. (seyes niih! =D)

siapakah orang yang anda mahu sentiasa ada disisi anda..??
bestfriend @ kekasih @ tunang @ future husband - azam bin hassan (sori..dh jatuhkan saham awak..hihi)

sila beri award ini kepada 5 orang yang anda suka..

saya suka nak bagi pada: mrs miza | ms nina | mrs alin | ms ima | ms rai | mrs nad
hehe. mcm banyak pempuan je kan. ntah. rasa mcm kebanyakan lelaki tak nak buat benda2 gini. tapi to all my blogger friends, you are allowed to take this award ^_^

beri pendapat kamo tentang award ini..
hurm...mcm grand sangat tak? sesuai ke untuk saya? haha..anyway thanks!



#2 - Daripada  Mar


♥ Happy Award ♥

Soalan-soalan:
Adakah anda happy sekarang?
 hm..boleh la..
 
Kenapa anda happy?
happy sebab saya masih ada family n kekasih hati.
happy sebab dapat tag ni for sure.
tapi RIGHT HERE RIGHT NOW..banyak perkara yang merunsingkan diri actually..bila la nak setel =S

Apakah benda yang boleh membuatkan anda happy?
jumpa si dia dan jalan-jalan kat shopping mall ;)

Pernahkah anda menerima tag?
pernah. nak tau berapa banyak leh tengok kat label tag/contest tu.. =P

Nyatakan warna yang anda suka?
main: purple
optional: blue

Beritahu 9 orang yang anda mahu tag
what?? sembilan?? waa..ramainya manusia...

farhana | fadhillah | jannah | nuriz | wan rohani |wunny | landax | eliz | kak e'in
**pulun ikut arahan soalan kan..hehe

Tuliskan sesuatu tentang orang yang anda tag
semua adalah rakan-rakan blogger yang saya terasa nak tag sebab saya baru lepas pegi page diorng untuk tgk update terbaru ^^


Adakah anda happy dengan apa yang anda ada?
saya sangat happy, sebab saya ada dia~



No comments:

Related Posts with Thumbnails