June 23, 2010

Breath Again

Saya dah handphone baru!! Sebab handphone sy hilang aritu..

Tapi bukan beli pun, dan bukan jugak lebih canggih dari yang asal. Saya dapat pinjam handphone ni pun atas belas ikhsan nenek. sbb atuk lelaki sy tak guna handphone sgt (simcard dia dh kena block dh pun..hhu) jd daripada jd barang khazanah dlm kotak baik turunkan pada cucu kesayangan dia kan ;)

Cuma sangat kekok la nak guna handphone torchlight ni. Dh bertaun2 guna handphone yg tulisan kecik tetiba yg ni msg dia 'font small' pn msih terasa sangat besar bg sy. Pastu lagu2 ringtone pun monotone yg dulu2, cuma sbb atuk xpernah donlod apa2 lagu, jd trpaksala sy pilih ringtone standard je (kecewa..)

Dan yg paling sedih..suma contact numbers sy dh ilang. Jadi untuk semua kenalan dan kwn2 saya, sy mohon sgt2 klau blh nak hntr msg, state kan skali namanya ya. thank u~!

Buat masa ni sy cuba guna henpon ni dulu smentara survey henpon yg baru. But still, sy stil mengharap dpt jmpa henpn yg lama. Byk jasa dan kenangan henpon tu..4 taun dia hidup dgn saya.. =(

Apapun, terima kasih atuk bagi pinjam handphone torchlight ni!! Hidupku kembali bernyawa~ =D


Oh ya, walaupun dah tukar handphone, saya dh dpatkan simcard baru with the same number. (takyah bayar rupanya ganti simcard yg hilang..wii~) So dont worry, tak ada panggilan untuk berkenalan yaa! hehe.


3 comments:

Nadiah Suhaidi said...

dy still pakai no sama lah ye? nak sms ni :P

alin said...

bleh geng ngn dilla.... wat suluh2...

Amanda Eltiqaz said...

nad:
a'ah. tenkiu2 =D

k alin:
haha. kami saling menyuluh untuk menerangi kegelapan =D

Related Posts with Thumbnails